close
哈佬..大家好!!~~
我叫xx瑩...
你地可以叫我做小瑩或者yuna..
mu..呀..等我自我介紹一下先..
我叫xx瑩..今年xx碎..我住係屯門..我msn係yurina_kumai_1314@hotmail.com<-想add我..有條件嫁..就係add我既人一定要係鍾意h!p既人.o.k..
我鍾意食好多野..鍾意唱歌跳舞..鍾意h!p既某d人..最鍾意都係b工..哈哈..
b工入面..我鍾意...1係最鍾意..5係鍾意
1:小熊&小千
2:水水
3:梨沙子
4:小雅
5:桃子&小麻
哈哈..
好啦我既自我介紹去到呢,到..
beybey喇..!!~
鍾意h!p既人可以add我嫁..
arrow
arrow
    全站熱搜

    yurichia 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()